Menu 1

Friday 14 September 2012

Tòpics contra la manifestació de l'11 de setembre 2012


Espanya no ens deixarà: Com diu els subcomandante Marcos "a un poble no lical el permís de ningú per ser lliures".
Subcomandante Marcos
 
L'augment de l'independentisme i la crisi: Quasi em poso calent quan els sento dir que la crisi és la principal raó de l'augment de l'independentisme, ergo la principal opció de l'independentisme és una opció rupturista i transformadora (o anticapitalista), la qual cosa i en conseqüència amb aquestes declaracions, la Candidatura d’Unitat Popular obtindria uns resultats exultants que la situarien al capdavant amb una majoria quasi absoluta (malauradament, aquesta no és la realitat).

La UE: respecte la por a l'expulsió de la UE, cosa que a mi em preocupa ben poc o gens, com també, tot i que per altres motius, sembla ser que els preocupa ben poc o gens per exemple als mitjans anglosaxons segurament en bona mesura potser perquè són ben coneixedors de la potencialitat econòmica de Catalunya. 

D'altrabanda, crec que abans serà expulsada Espanya de la UE després de la independència de Catalunya que no pas aquesta última es trobés fora de la UE en el mateix marc històric. 


Parlament Europeu
Em fot a parir: que la secció territorial a Catalunya del PSOE em posi en el seu sac perquè no vaig poder anar a la manifestació de la proppassada Diada de l’11 de setembre. Aquesta massa silenciosa de la qual parlen tota aquesta colla de reaccionaris (vegis PSOE i PP) som milers i milers de persones que hem deixat el país degut als centenars d’anys d’espoli, la seva crisi i les seves polítiques han provocat.

Quant parlen de massa silenciosa, em venen al cap persones com en Graupera, en Guardiola, en Sala i Martín, centenars de científics, centenars de metges i metgesses, els meus amics Albert, Ricard, Aina o Gerard, o les desenes de persones que han estat entrevistades pel nostre ministre d’exteriors (en Miquel Calçada) en el seu magnífic programa Afers Exteriors.